torsdag den 16. juni 2011

En måned siden

SÅ blir bloggen opdateret igen. Der er næsten gået en måned siden sidst. Har haft brug for fuldstændig ro i mit hoved, og har ikke følt for at skrive. Den skinne jeg har fået på mit ben (en DonJoy) har gjort, at mit ben har skulle være strakt gennem lang tid. Den tid er forbi og jeg må nu begynde at bøje benet aktivt, også når jeg går. Det er selvfølgelig dejligt, men svært at vænne sig til, da jeg har "opdraget" mig selv til at gå med benet strakt i rigtig lang tid nu. Jeg leder pt. efter en handicapbil, da jeg jo som sagt ikke kommer til at kunne gå mere end 2 km om dagen. Derfor vil jeg faktisk gerne høre hvis i har nogle gode råd eller indspark. Bilen skal være fra ny af, da den er kommunestøttet, og må helst ikke koste for meget. I kan jo ringe, hvis i har nogle gode ideer.
Jeg skal op på sygehuset (igen) til metrotraksat her på mandag, så det blir træls. Heldigvis har jeg fået skrabet en god omgang overskud sammen, så det er til at overkomme.

1 kommentar:

  1. Hej jan
    Mht. Handicapbil ville jeg vælge en med høj indstigning, fx. en citroen belingo, da den også fåes med skydedør i begge sider til evt tilbehør.
    Med de kærligste hilsner
    Chris

    SvarSlet

Faste læsere