tirsdag den 10. maj 2011

I morgen

Jeg har bestemt at jeg vil hjem Onsdag.  I går begyndte de så at snakke om, at det kunne være jeg bare skulle blive liggende her på hospitalet til mandag og så gå direkte ned til kemo. Jeg spurgte så fysioterapeuten hvad der skulle til, for at jeg kunne komme hjem Onsdag, og hun sagde at jeg selv skulle kunne gå på toilettet med krykker. Så jeg tog krykkerne i hånden og ud på toilet - lad mig sige det sådan her: Jeg skal fandme ikke ligge 4 uger i træk på et hospital!
Jeg glæder mig til at komme hjem i morgen, men er selvfølgelig lidt nervøs for om jeg kan klare mig selv når jeg kommer hjem. Jeg kan godt støtte på mit venstre ben, men der er stadig restriktioner på, hvor meget jeg må bruge det, og desuden gør det lidt ondt hver gang jeg kommer op og stå. Håber jeg får nogle dage med fred, her inden jeg igen starter på kemo d. 16.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere